Ласкаво просимо!

Балабинський КДНЗ "Теремок" Блог вихователя-методиста Соломатіной Вікторії Миколаївни

Проблемний урок

Проблемний урок, вважає М.І.Махмутов забезпечує потрійний ефект:
· більш якісне засвоєння знань;
· потужний розвиток інтелекту, творчих здібностей;
· виховання активної особистості.
Забезпечуючи творче засвоєння знань, учень проходить чотири ланки наукової творчості:
· постановку проблеми і пошук рішення;
· на етапі введення знань;
· вираз рішення і реалізація продукту;
· на етапі відтворення, тобто промовляння знань.


При цьому, на відміну від наукової творчості, дитина формує винятково навчальну проблему і відкриває нове знання, лише для нього самого, а не для всього людства, висловлюючи його в простих формах.
" Легко думати, діяти важко, а перетворити думку в дію - найважча річ на світі", - писав Гьоте. Тому мета школи не в тому, щоб учень знав більше, а в тому, щоб він умів дізнаватися, добувати потрібні йому знання, умів застосовувати їх у життя, у роботі, в будь-яких ситуаціях.
В.А.Сухомлинський писав: "Я раджу всім вчителям: бережіть дитячий вогник допитливості, допитливості, спраги знань. Єдиним джерелом, яке живить цей вогник, є радість успіху в навчанні."



Як же побудувати роботу на занятті, щоб діти не отримували готових знань, а самі "відкривали" їх?Проблемно - діалогічна технологія навчання включає в себе створення особливого простору навчальної діяльності, в якому учень в навчальному процесі здійснює суб'єктивне відкриття закону, явища, закономірності; освоює спосіб пізнання і механізм придбання нових знань про дійсність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий